update!! - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Daan Vierling - WaarBenJij.nu update!! - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Daan Vierling - WaarBenJij.nu

update!!

Door: Daan Vierling

Blijf op de hoogte en volg Daan

24 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Hallo Allemaal,
Ik ben alweer een paar weken weg en dus is het wel tijd voor een 2e verslag.
ten eerste gaat het hartstikke goed met me.
De groep hier is fantastisch, we gaan hartstikke goed met elkaar om, we willen allemaal beter worden en hebben lol!
We hebben een mooi kook en afwasrooster en hebben goede afspraken qua huishouden want gelukkig ben ik niet de enige die niet in een stinkhol wil wonen de komende 6 maanden.

Van maandag tot en met donderdag wordt er getraind en op zaterdag hebben we onze wedstrijden.
Ik speel voor de Cadets, de club van Jono Boult en Andere Quickers als Mart Spruit en Allard van Vliet speelden hier ook. Ook Vivian Kingma speelde hier. Een hartstikke leuke en gezellige club met gasten die allemaal wel een biertje lusten.
Voorlopig speel ik samen met Tom (ook van de academy) in het 2e elftal en hebben we tot nu toe 2 wedstrijden gespeeld.
Ik heb een prachtige Thanks for coming award ontvangen en 1x mogen openen. 10 runnetjes.
Verder trainen we keihard. van maandag tot en met donderdag elke dag crickettraining,en bijvoorbeeld ook 2x in de week conditietraining waarbij we zo'n 12 km berg op en berg af rennen. heb het gevoel dat de kilo's ervan af vliegen haha. Daarnaast geef ik ook training op een school in de buurt 2 tot 3 uurtjes in de week om een klein zakcentje bij te verdienen. altijd handig.
Verder is het graswicket van de academy ook bijna klaar en begint het zwembad beetje bij beetje warmer te worden. Ook de zon gaat steeds beter zijn best doen en beginnen we steeds dichterbij de echte Nieuw Zeelandse Zomer te komen.

Op onze vrije dagen gaan we Tauranga in of Zoals afgelopen weekend naar Mount Maunganui om die vervolgens ook te beklimmen. op de top heb je een prachtig uitzicht!
Tuurlijk is het nachtleven ook a geïnspecteerd en is de Bahama Hut erg geliefd hier op de academy.
We hebben met z'n allen een auto gekocht zodat we wat meer vrijheid hebben qua wanneer we ergens naartoe willen. de auto wordt door de garage aan het eind van deze 6 maanden weer teruggekocht.
Verder heb ik ook al uitnodigingen van de Quick coaches van afgelopen jaar Daniel Flynn en Luke wright om over te komen!

Nederland is redelijk duur wordt altijd gezegd maar Nieuw Zeeland is nog een tikkeltje duurder, het is opletten wat je koopt in de supermarkt, vooral zuivelproducten zijn niet goedkoop.

Deze week is een grote cricketweek voor Nieuw Zeeland omdat er ongeveer om de hoek van de academy 2 Wedstrijden worden gespeeld tegen Zuid Afrika.
En daar profiteer je best aardig van als je op de BWCA zit. afgelopen maandag hebben we mogen bowlen op de Zuid Afrikanen. En sta je opeens tussen Namen als Steyn, De Villiers en Duminy. namen die vergelijkbaar zijn met Robben en Van Persie uit het voetbal, een enorm gave ervaring!!
De volgende dag was de eerste wedstrijd tussen NZ en Zuid Afrika en wij hadden tickets! Enorm genoten van een prachtige wedstrijd!!
vrijdag (vandaag) zijn we ook naar de 2e wedstrijd geweest en is het fantastisch om lekker in het gras te liggen op een prachtige zonnige dag en te kijken naar topcricket.

we zijn ook begonnen met het plannen van onze trip in de weken dat we vrij zijn. ik wil natuurlijk dolgraag ook wat van het land zien buiten de Bay om. Op zoek naar nog meer prachtige uitzichten, cultuur enzovoort.

Like ook de Ben Williams Cricket academy pagina op facebook waar ook updates over ons worden gezet en foto's worden geupload.
Binnenkort komt daar ook een update van een interview met mij voor de liefhebbers.
Ook zal er snel een update op de quick site komen dus hou die ook ib de gaten (wederom voor de liefhebbers) ;).

Groetjes en kusjes voor jullie vanuit een prachtig Nieuw Zeeland.
X

• 25 Oktober 2014 - 16:43

Luisa:

daan heerlijk om te lezen dat je zo geniet.
    Ben wel stinkend jaloers als ik die foto's zie.
    Kus

• 26 Oktober 2014 - 13:36

Marieke:

hi Daan, leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt..xx Mep

• 29 Oktober 2014 - 07:21

Martina :

Hi Daan, alle foto's en je verhaal leuk om te lezen / zien dat je het naar je zin hebt .
    Liefs & gedachten .xxx R&M