We zijn er!! - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Daan Vierling - WaarBenJij.nu We zijn er!! - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Daan Vierling - WaarBenJij.nu

We zijn er!!

Door: Daan Vierling

Blijf op de hoogte en volg Daan

03 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Jaja, we zijn er Te Puna, Tauranga, Nieuw Zeeland!

Na een lange vliegreis aangekomen in Auckland na een tussenstop in Kuala Lumpur, beide vluchten waren top en heb het gevoel dat ik 2 uur geleden nog op schiphol stond.
om 00.00 uur aangekomen op Auckland airport waar het lange wachten op de bus begon, die kwam namelijk rond 6.30. buiten steenkoud en dus binnen lekker koffietjes gedronken, wat gelezen, wat gegeten, simkaartje geregeld. tijd ging redelijk snel voorbij.
Uiteindelijk was het tijd om naar de bushalte te lopen zo laat mogelijk want het was nog steeds steen maar dan ook steenkoud buiten.
1 overstap in Manukau en die verliep prima, wat me opviel is dat iedereen hier enorm vriendelijk tegen elkaar is. totaal onbekenden helpen elkaar graag met de wegwijzen of helpen met welke bus ze moeten pakken, daarna maakt men hier altijd even een praatje over koetjes en kalfjes, ik heb volgens mij nog nooit bij een bushalte met een totaal onbekende staan lullen of dat zien gebeuren in NL.

Busreis was prima, meteen wat natuur kunnen zien haha.
afgezet bij de halte van Te Puna waar Ben Williams me kwam ophalen.

Aangekomen op de academy kennis gemaakt met de 8 andere jongens, 3 uit Engeland, 3 uit Schotland, 2 uit Zimbabwe. Ben's moeder en stiefvader en Russ de broer van Ben.
Na een snelle rondleiding, de spullen in mijn slaapkamer gezet die ik deel met Dave (uit Zimbabwe) en vervolgens met z'n allen de auto's in om naar de Fysio te gaan voor een kennismeeting. Had nog niet echt last van Jetlag dus ging allemaal prima.
terug op Academy snel even wat throw downs gedaan want de volgende dag begint de competitie meteen. meeting met Ben over alle regels e.d.
daarna gegeten en snel bed in want nu was ik wel kapot.
Vandaag begint de Competitie dus alhoewel het op dit moment flink regent dus of het allemaal doorgaat is nog maar de vraag.

We gaan zo weg richting onze clubs.
Volgende reisverslag zal snel volgen!

  • 03 Oktober 2014 - 22:56

    Luisa Ekelmans:

    daan fijn dat je er bent, geniet ervan,
    Maar dat komt vast goed... Dikke kus

  • 04 Oktober 2014 - 00:01

    Magrieta:

    Wat super dat we je zo kunnen volgen, heeeeel veeeeel plezier en gelukkig komt de zomer er aan:)

  • 04 Oktober 2014 - 10:59

    Hans Vierling:

    Ben blij voor je, hopelijk wordt het wat warmer
    Succes met je 1e wedsrijd.
    Hart.groet,
    Opa

  • 04 Oktober 2014 - 16:39

    Martina :

    Wat fijn dat we je kunnen volgen , have fun en hou ons op de hoogte .
    Liefs R&M

  • 05 Oktober 2014 - 21:55

    Erica Versteegh-IJssel De Schepper:

    Hi grote kleinzoon , ik heb het eindelijk door hoe dit werkt en kunnen wij ook op de hoogte blijven.Gaaf hoor dat alles zo soepel verlopen is en dat alles en iedereen zo gemoedelijk met elkaar omgaat.Top om zo met 9 cricketfanaten buiten het sport gebeuren ook om de beurt te koken ! Ben benieuwd naar alle trainingen en wedstrijden. Hoop dat het niet al te veel regent! Geniet maar .xxoma K.

  • 06 Oktober 2014 - 22:12

    Kris:

    Klinkt allemaal helemaal goed!! Ben blij dat ik nu ook weet hoe dit werkt! Veel plezier xxx

  • 07 Oktober 2014 - 09:42

    P.E.Versteegh:

    OLa Daan,todo bem?
    Dacht het wel als ik al die berichten en foto's zie.
    Ik wil je nog wel één goede raad geven.Ik heb in mijn jonge jaren op de Academie voor lich.opv. gezeten en daar werd zo'n zwaar programma gedraaid dat je lichaam binnen een paar dagen totaal uitgemoerd was.Ik weet niet hoe zwaar het daar bij jullie is,maar pas op voor overbelasting en laat je op tijd behandelen als je wat voelt.
    Veel plezier,doe je best!Spreek je al een beetje Maori-taal?
    Stay alive,don't worry and be happy! Tu avo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Tauranga

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2015

zonovergoten bay of plenty

11 December 2014

geen koude wintermaanden

24 Oktober 2014

update!!

03 Oktober 2014

We zijn er!!
Daan

Mijn naam is Daan Vierling, 20 jaar oud en ga vanaf 1 oktober voor 6 maanden naar Nieuw-Zeeland. Nadat ik mijn Havo heb afgerond afgelopen schooljaar wilde ik van mijn droom werkelijkheid maken. Na hard werken afgelopen zomer gaat mijn droom dan ook in vervulling. Ik ga 6 maanden cricketen op het Noordereiland in Nieuw Zeeland.

Actief sinds 25 Sept. 2014
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 4958

Voorgaande reizen:

25 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: